Dag full av ärenden

Idag är min enda lediga dag och den har varit full av tvättning och några ärenden, jag är inte helt färdig än.
Måste vänta på att gubben min kommer hem igen så vi kan göra de sista :)

Det är inte lätt när man ska byta namn på allting :P hahaha
när vi väl är färdiga så lir det att enbart ta det lugnt, jag jobbar ett kortpass imorgon så det är skönt för sen har jag hela helgen full i långa pass :) måste försöka att passa på att vila upp mig de få dagarna jag är ledig denn månad, jag har tagit på mig en del extra pass för att jag förlorade några när jag var ledig :/ menmen sånt är livet :P

Försöker att komma på något att göra men allting är så tråkigt, det måste städas och skit :/ inte roligt alls :/

Tror att jag ska logga in på diablo en sväng till grabbarna kommer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!