Trött

Ja man är ju lite trött just nu men det är för dessa jäkla kortisontabletter jag äter, sover jättedåligt på natten så är hur sliten som helst :/
Igår så lyckades jag att tappa min mobil i backen men skärmen neråt så HELA displayen sprack :/ inte roligt så måste försöka fixa en ny mobil för jag vågar knappt prata i denna nu..
Satt och kollade nu på en som jag hade tänkt köpa lite senare med lite mer skyddstillbehör (lär ju behövas) och då måste jag försöka trolla fram 3400 kr innan kl. 17 idag om jag ska ha en ny innan helgen men det är i princip omöjligt så det får vänta eller så får jag gå in på Telia och prata med dom om avbetalning och skit som jag igentligen inte vill använda :/ Så kommer att bli lite svårare för mig att blogga lika mycket för att jag använder mobilen mer än datorn, men det ska lösas :)

jaja middagen igår blev marinerad fläskfilé med hasselbackspotatis och bearnaisesås :)
Köpte färdiga marinadpåsar för har inte en riktigt bra hum om hur man gör sådant själv men köpte iallafall en allround och en vitlök :) köper alltid den och kombinerar just bara för att det blir en väldigt speciell och god smak på köttet :) sen så skalade jag potatis och då gjorde jag små "strimlor" i potatisen, man ska inte gå helt ner för potatisen ska sitta ihop :) sen kryddade jag med havssalt och peppar, körde på lite olja och smör för lite mer smak och färg sen in i ugnen på 225 grader i ca 1-1,5 timme :)
Det är supergott :)
Idag så ska man jobba ett långpass så lär typ komma hem ikväll för att äta och sova :( lite mindre kul men så kan det vara ibland :) nu ska jag fortsätta dricka kaffe och försöka figurera ut hur jag ska göra med mitt telefonproblem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!