Städ måndag

Idag så har man storstädat köket så nu är det skinande rent :D
Jag köpte ett paket fläcksuddare som de heter från ICA och de är helt fantastiska :)
De tar bort alla små fettfläckar du kan tänkas få på insidan av fläkten eller kaklet vid spisen :) Jag prövade även på väggen lite smått innan jag använde dem i köket, gubben min har råkat smutsa ner väggen när han kommit hem från jobbet så det är svarta fläckar över allt :/ inte så kul men iallafall så prövade jag där och det fungerade :D
Så jag ska köpa mer såna suddar och så ska jag städa bort allt :D

Man har även tvättat idag utöver det så har jag inte gjort så mycket. Nu ska jag umgås med älsklingen min innan man ska sova för natten, jobbar långpass så då måste man vara utvilad :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!