Smärta :/

Jag har extremt ont i min handled idag, vakande upp med att jag knappt kunde röra den :(
så det kommer inte bli lätt att jobba inatt, sen så får jag bara hoppas att vi kommer bli full styrka annars så kommer jag att få pressa mig själv till max och det kan resultera i att jag inte kommer kunna röra handen alls imorgon :/

Igår så jobbade man dag och på kvällen så spelade jag Diablo och äntligen så gick jag upp till lvl 60 :)
jag har varit jääätte seg på att lvla men andrasidan sett så har jag inte haft så bråttom med det :P hahaha

Nee om man ska försöka tagga till jobb och göra sig iordning :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Bådar ju inte gott för kvällen! Men jag får försöka göra så mycket som möjligt så du kan göra så lite som möjligt :-p

2012-06-19 @ 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!