Hallå

Nu har jag inte skrivit såå mycket på senaste tiden, eller rättare sagt så har jag ju inte skrivit alls :(

Jag har jobbat på för fullt med lite sömn vissa dagar sen så har jag spelat Diablo 3 :)

Imorgon så ska vi lägga ut katterna på blocket så får hoppas att några är intresserade och köpa för det är gode dyrt med 7 katter :/ tror att vi ska sälja iväg även hanen, vi har inte riktigt bestämt oss till 100% men mest troligt.

Han skulle behöva komma till en gård eller något där han får vara en utekatt, tror att han skulle må bäst utav det :)
ikväll så ska man jobba och nästa vecka blir mest troligt fullproppad med jobb :) det är ju bra, får bara se till att jag klarar av det så att jag inte förstör mig själv helt.. efter den veckan så är det semester :D ska bli jävligt skönt med det :D blir nog att stanna hemma denna semster, har inte sparat ihop någon semesterkassa sen så har det blivit lite oväntade utgifter men det ordnar sig tillslut :D

Nu ska jag börja göra mig iordning sen promenera till jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!