Goddag

Goddag det var nu ett tag sen jag skrev men jag har haft fullt upp med planering till mitt bröllop :)
Jag ska gifta mig nästa månad och det är en massa planering som har varit :P
Idag så ska vi fara och träffa prästen och gå igenom musik, gång m.m sen ska vi även berätta hur vi träffades :P 
Efter det vet jag inte riktigt vad man ska hitta på men ikväll ska jag följa med sandra så ska hon få tatuera sig :D
jo jusst det jag har införskaffat en ny tatuering, på foten :) en fet ros :P ont som fan gjorde den men lätt värt det så här i efterhand :P hahaha
Jag har nämligen täckt över en gammal tatuering jag hade där så nu är det mycket finare :D

Det är mycket jobb och ståhå men ingenting man klarar av, just nu är det Nolia men den är snart över och på några dagar så kommer allting bli normalt igen i vår lilla stad :D Det ska bli sååååå skönt, nu är jag less på en massa festivaler och tillställningar :)

Nee om man ska dricka sitt kaffe och kanske äta nå frukost innan man ska bege sig till kyrkan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!