Sista dagen på veckan

God morgon :)
Igår så tog vi det bara lungt men lite drickande och spelande super mario :) riktigt roligt var det med tanke för att man är sämst på spelet så får man sig många skratt :P hahaha
Middagen igår blev ytterfilé med potatisgratäng, bearnaisesås och sallad :) supergott :D
Tvättade och städade även igår på morgonen, har ju inte gjort det sen kattungarna föddes så det var dags :D
Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på riktigt, blir väl kanske att spela lite och om jag lyckas så blir det kanske ut och gå en sväng i det härliga vädret som vi har idag :)
nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och vänta på att lillebror ska vakna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!