Måndag

Idag så har man jobbat och klarat av hela dagen, har inte blivit riktigt helt friskt och den smyger som på sig :/ 
Jag har börjat hosta nu och på jobbet så är lufteb ganska så torr så det gör att jag hostar ännu mer men det går inte göra så mycket åt.

Mår kisskasst just nu och hoppas på att det blir bättre till imorogn för då är det meningen att jag ska jobba också :)
halsen bestämmer och jag hoppas att det blir till min fördel :P hahahah

Ikväll så kommer det bli tacos till middag :) det kommer att sitta gott, även om det gör ont att svälja så ska jag åtminstone äta 1 :)

jajja nu ska jag fortsätta att kurera mig och se på tv :)

image description

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Krya på dig!:)

2012-04-23 @ 21:08:04
URL: http://mimz1991.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!