Fru Gustafsson

I lördags så gifte man sig :) så nu är man en gsson :P haha
nu kan man börja slappna av efter all stress och allting som hade med bröllopet att göra :) nu kan vi rå om varandra ännu mer :)
Jag blev jättenöjd med allting, ceremonin var jättefin sen så var det super fint i lokalen vi var i samt att maten var helt underbar :) det var min kära far som lagade maten så ett enormt tack till honom :) förstår inte hur han hann med allting men han lyckades :)

Jättemånga kom och är jätteglad för det, då fick jag chansen och träffa alla som jag inte träffat på ett tag :)

Vi har fått iväg alla kattungar nu förutom en som vi bestämde för att behålla, han blev döpt i helgen också och hans namn är Panter :P haha

Idag så fyller min svärmor år så vi ska fara dit och fira henne :D efter det blir det nog bara att slappa hemma med katterna, vi sov ju på hotell i helgen så vi har saknar dem jättemycket :P

nu ska jag hitta på något innan vi ska börja bege oss vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!