Wrath of the Titans

Ikväll så blir det att fara på bio med gubben min :) vi ska se den senaste Titan filmen så att säga :)
längtar som fan och tror att den kommer att vara skitbra :D
Man har inte gjort så mycket idag än, jag sov jättedåligt inatt så jag passade på att vila en stund medans gubben spelade :) så nu är man helt utvilad :P haha
Vet inte riktigt vad jag ska göra, finns lite disk att ta tag i men utöver det så finns det inget annat att göra utom att dega i soffan :/ Det blir nog ingen promenad idag, vi måste värma upp lite försiktigt så att vi inte får för ont i benen, de är ju inte van att röra på sig extra mycket men inom en snar framtid så är det väl tänkt att vi ska ut och gå varje dag :D
Snart är sommaren här och finns det inge skönare än att bara starta musiken i lurarna och promenera :) om man går själv då vill säga, går man med någon så är det lite oförskämt tycker jag :)
Längtar till värmen kommer så man kan gå ut i shorts och linne utan att frysa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!