Sportlov

Nu har alla skolbarn sportlov och det märks kan jag lova, under dagarna på jobbet så är det lugnt men när middagen börjar krypa sig närmre så blir alla fina människor som har varit ute hela dagen och haft roligt bli hungriga :)
Då vill de ha någonting snabbt och enkelt för att de är trötta efter dagens bravader och då kommer de till mig där jag står så snällt och väntar på att ta emot dem :) hahahaha
Jo jag mår bra, har bara varit väldigt mycket idag vid middagstid :) men jag tog mig hem helskinnad så det är alltid ett plus i kanten :P haha
Just nu så sitter jag och väntar på en ost och skinksallad som  kommer sitta väldigt fint i min mage :)
Hoppas att den kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!