Ny vecka, nya möjligheter

Idag så har man jobbat och sprungit på :) har kännt mig lite konstig på senaste tiden, vet inte riktigt vad det kan bero på men lite illamående och yrsel samt lite huvudvärk då och då..
Är lite små jobbigt men vet att det inte är någon ide att jag går till läkaren när de ändå inte hittar något fel på mig :/
Jag har funderat på om det kan vara plåstrena jag använder men efter 7 månader? tycker jag borde ha kännt av biverkningarna tidigare, fast kanske inte, har ingen som helst aning om hur vissa så kallade läkemedel fungerar riktigt..
Imorgon så ska jag också jobba, eller rättare sagt så jobbar jag hela veckan men imorgon kommer nog att bli lite småtufft för mig. men nog ska jag klara det som jag alltid gör :)
Jajja nu blir det att se lite tv och invänta att gubben blir färdig med sitt och sen traska i säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!