Lördagsmys ;)

Idag så har jag än så länge plockat ihop och städat undan en massa saker som inte används nu :) har även vikt tvätten och diskat samt att man har hunnit vara ner på stan och ICA en sväng :)

Jag har suttit och tittat på lite sommarbilder från förra semester och jag längtar som fan på denna semester, när nu den blir :) har inte kommit fram till när jag vill vara ledig är så mycket som måste planeras och sparas :) men en sak som är säkert är att jag vill ner till södra Sverige igen :) det är så vackert och mysigt där nere :)

Idag så blir det korvgryta till middag dom älsklingen ska göra ;) sen så blir det mys på hög nivå med chips och dip ;P

Ha en fortsatt trevlig dag alla :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!