Fredag

Imorse då klickade man hem en ny mobiltelefon, kommer att ha en massa ångest över det just bara för att jag slösar något på mig :/ tycker inte riktigt om att köpa saker som enbart är till mig..
Ikväll så blir det att fara på challenge och äta go middag med älsklingen och bara mysa på där borta :)
Längtar som attan till sommaren när man kan sitta utomhus och inte behöver sitta inom 4 väggar för att unna sig någon god mat eller gott dricka :)

Blir väl att fara dit ikväll men vet inte riktigt vad jag ska hitta på till dess, jag har så grymt tråkigt och i vanliga fall så brukar jag spela på mobilen men det är lite svårt att se nu så det får jag hoppa över :)

Jag får helt enkelt försöka vara uppfinningsrik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!