Nya tider ;)

Idag så har man varit på jobbet 2 svängar och fixat lite saker :) annars så har jag bara tagit det lugnt, jag gick till vero moda och la undan en kavaj typ men dom har hunnit stänga nu så jag får gå dit imorgon och köpa den istället :) mamma stoppade in pengarna lite sent så men det gör då ingenting :) haha
Middagen idag blev snabbmat från Sunes, det blev ett litet lyxmål och det är såååå gott :D
Jag köpte ju 2 tröjor förra veckan och nu så är bilderna uppe :)

Just nu så ska jag fortsätta att se på tv och dricka min vinglas :) det är motorheads vin och kan starkt rekommendera det till alla som har åldern inne, alla andra får vackert vänta tills de är 20 år :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!