Solig söndag

I helgen så har man jobbat och det har varit superfint väder så det har varit skitjobbigt att behöva vara inne när jag enbart velat gå ut :/

Jag har varit jättesugen på att gå ut och gå men efter jobbet så har jag haft så ont i ryggen eller fötterna så då vill jag bara ligga ner och i princip dö, men roligt har det varit och jobba :)

Jag har inte kunnat blogga från min mobil eller ladda upp några bilder, vet inte riktigt varför men det har iallafall inte fungerat :/

Så tänkte lägga upp lite bilder på mat som jag har ätit, de jag har kommit ihåg att ta bild på föra man hugger in :P haha


Sen idag så åt vi en grillraket med friterad pommes till :)

Nu ska jag låta datorn vila en stund, den börjar bli lite varm och seg men det är inte så konstigt när den har stått på en hel helg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!