God morgon

God morgon på er alla :) jobbade natt igår och det gick skitbra :) enda som var irriterande var att glassmaskinen började skrika :/ den brukar göra det när den håller på att bli tom men nu var den full så den borde inte ha gjort det men den skrek så högt att det ekade igenom hela restaurangen :/ blä..

När jag gick hem igår så blev jag förföljd av ingen annan än polisen :O hahaha det är ju roligt att de har så lugnt att de kan patrullera runt om mig :) jag kan då lova att jag kände mig ganska säker på vägen hem :) de körde första gången förbi en bra bit fram och ställde sig och pratade med en anna bilist sen så körde de upp på stan, alstå mitt i stan där inga bilar får vara förutom de och ambulansförare etc. de kör upp och stannar precis bakanför mig och där står de en stund tills jag har svängt in på mitt område och då kör de sakta förbi mig och runt området :) hahaha

Det var riktigt roligt, de är inte ofta jag får mig ett gott skratt kl.1 på natten :P haha

Idag så är man ledig så det blir nog att bara ta det lugnt och vila upp sig :)
Blir nog att äta frukost snart skulle jag kunna tro eller blir det lunch :) har inte riktigt bestämt mig ännu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!