Nu har den äntligen kommit :)

Nu har jag fått min nya Sony Ericsson Xperia arc s :) Eller jag hämtade den tidigare idag men har pillat och hållt på så man lär sig den :) Jag hittade ingen app till bloggen så som jag hade på den förra men då får jag bara helt enkelt gå ut på Internet, lite krångligare men det kommer säkert en app till Android så småningom :) Idag så har man tvättat all tvätt som har blivit förra helgen och kan lova att det var mycket :/ tur att jag har älsklingen hemma så han kan hjälpa :) Middagen idag blev korvstroganoff med ris, lite dålig fantasi ibland så då får det bli enkla middagar :) Jobbade i helgen som var och det var hur roligt som helst :) kommer även att jobba nu till helgen och längtar, jag hoppas bara att de blir lika roligt som alla andra dagar varit :D På torsdag så ska man fara på bio med älsklingen och se en film som har biopremiär då, kommer inte riktigt ihåg vad den heter nu :/ Jajja nu ska jag fortsätta leka lite med mobilen innan man ska traska till sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!