Ny vecka, ny dag

Idag så jobbar man, hoppas att det går bra och det inte blir några störningar :) vet inte riktigt vem jag jobbar med men det ska nog gå bra ändå :)

i helgen så har man bara haft det mysigt med gubben, lördags så drack jag lite vin och igår så blev det mys med tända ljus och allt :)

Måste försöka ta mig någon dag och göra resterande av ärendena så man får allting bortgjort så jag kan börja fokusera på annat :)

Tror att det blir att köpa nya skor denna månad men har inte riktigt bestämt mig vilket par jag ska köpa, har nu några skor som jag vill ha :P största prioriteringen är väl att skaffa varma, sköna och snygga vinterskor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!