Söndag

Igår så blev det en myskväll med gubben min :) det snöade som tusan så vi bestämde oss för att bara vara inne med varandra :)

Middagen igår blev pizza och idag så blir det hamburgare med någonting till, har inte riktigt bestämt mig än om det blir potatismos eller något annat :)

Jag fattar inte hur det bara kan börja snöa så där men det är väl växthuseffekten eller något, vad vet jag..
Det enda jag vet är att jag hatar snö och vill ha sommar nu :)

Idag så blir det att ta det lugnt, jag har varit tvungen att städa för kattungarna ska börja lära sig gå på lådan men tror inte att de gillade sanden som var i för de pissade utanför lådan :/ så nu har jag köpt en annan sand till dem och de verkar gilla den lite mer så nu håller jag tummarna att de gör sina behov i lådan och inte på golvet, jag har även lagt tidningar under lådan som då sticker ut en bit just om de råkar kissa utanför :)

Igår så startade jag upp min lilla bärbara dator, den har varit/är trasig även fast den nu då går att använda :) det är den jag skriver ifrån nu och jag är såååå nöjd :D

Någon gång i framtiden så lär jag nog lämna in den på hellagning men är lite väl dyrt för tillfället och en väldigt onödig kostnad. Jag har ju en annan bärbar som är i princip ny som jag kan använda :)

Det är bara det att jag älskar min lilla dator :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!