Onsdag

Ja idag så har man tagit dte lugnt, har varit/är lite småtaskigt väder ute så kände inte riktigt för att gå ut.
Just nu så sitter gubben och umgås med sin vän Jeff samt att han spelar, själv så sitter man i sovrummet och ser på tredje klotet från solen på Comedy Central med en kaffekopp i handen :)

Middagen idag blev stekt korv och makaroner med bacon :) Imorgon så funderar jag på att göra Pasta Carbonara men måste först ta reda på hur många ägg det ska vara per portion, var så längesen jag gjorde det :P haha

Men det borde inte vara så svårt att hitta, jag kommer nog att gå in på min favorit sida http://www.tasteline.com/.
Jag söker alltid nya recept där som man kan prova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!