Ny vecka :)

igår/ idag för jag har inte sovit än :) så åt vi korvgrytan till lunch sen till middag så blev det typ en kycklingwok med ris :)

Jag strimlade 4 st kycklingbröst sen så stekte jag dem tills de precis var genomstekta :)
Efter det så satte jag i en hel burk med uncle bens sweet and sour oriental, lät det koka ett tag :) sen var det bara att äta :P

Har även hunnit tvätta idag och så har jag suttit och fila på en ny design :) men funderar dock på att byta namn helt och hållet men det får nog bli senare på en egen domän :)

Nu ska jag försöka sova :) god natt på er alla :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!