hej, hallå :)

blev inte att skriva något igår för tiden flög som bara iväg :) jobb ikväll med sen är man ledig i 2 dagar :)
Jag har funderingar på att gå några småkurser med webdesign men är som lite småsvårt för jag vill gå helt på distans så jag kan jobba också :) men de flesta har obligatoriska träffar dit jag inte kan ta mig riktigt typ Sundsvall så jag ska fortsätta att söka och kolla :) kanske till och med ringa till en syo för att höra vad som gäller osv. :)
jajja nog om det :) igår till middag så blev det en hamburgare med mos :) det var jättegott och så lyxade jag till det med en hallonpaj med glass till efterrätt :)
Nu ska man snart traska in och jobba så ska gå och ta mig en kaffekopp före :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!