Fredag

Igår så var man hos läkaren och kollade upp lite grann så nu har man fått kortisontabletter som jag ska äta och hoppas på att utslagen försvinner :)
Middagen igår blev hemmagjord pizza och idag har jag ingen aning om vad som ska ätas :) vet inte om jag ska laga maten eller om gubben ska fixa den :)

Idag så ska jag jobba lite middag så det blir nån extra timme och det är skitbra, då blir det ännu mer pengar på kontot :)
Kvällen kommer nog antingen bestå av en massa mys här hemma med god mat och kanske ett vin glas och film eller så blir det att fara på challenge och slösa lite pengar, vi får se :) har inte riktigt bestämt mig än men film och mys hemma låter riktigt lockande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!