En flitig flicka :)

Idag så har man varit ute och gått med gubben :) det var riktigt skönt väder ute så vi ville inte sitta inne :) Var ute och gick i 1 timme och 15 minuter :) När vi väl kom hem så hade jag så mycket energi att jag började städa, så nu är det super rent här hemma :) det är bara vardagsrumsbordet kvar men det ska jag ta alldeles strax :)
Vi har fått en ny skohylla för ett tag sen av gubbens mamma så vi hade mitt gamla skoställ som bara stod och skräpade i väntan på antingen soptippen eller förrådet ( orkar inte gå ner dit för det är långt som f***n).
Jag kom då på den briljanta idéen att om jag skrubbar den ren så kan jag använda den till att bygga på i sovrummet under tv:n :D vi har ingen hylla eller dylikt under den för att dörren skulle inte gå att öppna då men iallafall så det lilla mellanrummet där la jag ett sängöverkast så att katterna har en liten sovplats/gömma :) När vi nu snart ska ha kattungar så kanske de börjar använda den platsen :) dvs. när de är rumsrena :P haha Funderar även på om man ska möblera om i vardagsrummet, börjar bli lite less på att alla river ner blommorna när de ska försöka tränga sig mellan bordet och fönstret :/ hade varit lättare om de gick den andra vägen men icke, de ska ta den krångliga :P
Men får se måste gulla lite med gubben då för att jag kommer att behöva hjälp med det + så måste hans dator flyttas då och det pillar inte jag i :P då lär den väl gå sönder eller något :P hahahaha Jajja nu ska jag ta mig något att äta sedan försöka hitta på något att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!