16 Februari

Frukosten blev riktigt sen idag men jag har iallafall ätit den :)
Har jobbat natt de senaste 3 dagarna så då har jag inte orkat skriva, har varit alldeles för trött och sliten.
Igår fyllde min lillebror Jakob 17 år och idag fyller min vän 22 år :)

Dagen har bestått av att ligga i soffan och bara ta det lugnt :) jag har påbörjat att skriva över mina recept till böcker, förhoppningsvis så kommer jag bli färdig inom en snar framtid så man kan beställa hem dom :)

Middagen kommer att bli väldigt sen ikväll för jag ska alldeles strax på möte, hoppas bara att jag inte kommer hinna bli för hungrig när jag är där.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!