Söndag

Igår så jobbade jag natt, jag har natt helg :) men måste nog påstå att igår var nog den absolut tråkigaste och segaste lördag natt som jag har jobbat :/ vi hade sååå lite folk att jag gick och rullade tummarna :/ inte roligt men men det är väl så det är när folk har lite pengar :P hahaha

jobbar inatt också men idag så kommer det inte göra lika mycket om vi har det lugnt för då hinner man städa och näst intill fixa allting innan vi stänger så då kommer jag hem tidigare inatt :D

Har sovit som en åsna i helgen men vad ska man göra åt saken? det är bara att stiga upp och fortsätta framåt :)
Just nu sitter jag och dricker lite kaffe :) måste försöka piggna till lite mer, vaknade ju bara för 1 timme sedan :P haha

Igår så hade jag tänkt baka en kladdkaka men det får nog bli senare i veckan för jag vill ju vara ledig så jag kan äta den också :P annars finns det en stor chans att det är slut när jag kommer hem :P haha så tänkte att jag ska köpa grädde och så får det bli en myskväll med kladdkaka någon dag framöver :)

Ska försöka hinna äta upp snickerskakan innan jag bakar något nytt, det borde inte bli så svårt när det inte bara är jag som älskar den här hemma :D

Det är så roligt att baka till någon som uppskattar det man bakar :D I LOVE IT!! :D hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!