Lill-lördag ;P

Denna vecka har man bara 3 arbetspass :D gör sista imorgon :) vi har påbörjat vårat nya schema nu så vi jobbar inte mer än 3 dagar i stöten :D det är hur skönt som helst för då hinner man inte bli helt jäkla slut i kroppen innan man är ledig nästa sväng :)
Igår så åt vi spaghetti och köttfärsås :) det var gubben min som lagade maten så jag har ingen aning om vad han hade för kryddor etc. men skitgott var det :)
Ikväll så ska man bara ta det lugnt, hade funderingar på att tvätta men orkar fasen inte gå och boka en tvättid, vill ha en egen tvättstuga hemma. hur skönt hade inte det varit :P måste nog flytta till hus innan jag får det och det är ett tag kvar innan dess :/
Imorgon så kommer lillebror och ska hälsa på i några dagar så det ska bli roligt :) han kommer på kvällen så man behöver inte stressa med något :P fast det gör jag ändå inte :P hahahaha
Nee nu ska jag fortsätta att ta det lugnt i soffan, kanske starta tv:n och göra nå kaffe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!