Hejhallå

Hej jag vet att jag inte har skrivit på några dagar nu :( mne jag har jobbat natt igår sen så har jag hållt på med lite design på den kommande sidan som jag ska ha :) tänker inte berätta något om den :P haha

Vi har iaf tagit det relativt lugnt och det var lugnt på jobbet igår också, visst jag råkade glömma en ganska viktig sak men kan inte göra så mycket åt det nu :/

Idag så blir det att jobba natt också sen så har man helgledigt så det ska bli skönt :) blir väl att försöka hitta på något med älsklingen, blir kanske att fara ut och äta middag :) lite mys :)
I måndags så blev det att äta rostbiff med potatissallad :)


och igår blev det korvstroganoff och ris :)

Tisdag så blev det bara några rostade mackor, vi orkade inte riktigt laga nå mat :P haha
Nu ska jag fortsätta att se på Moonshiners med gubben och kanske äta något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!