Håller tummarna

Just nu så håller jag tummarna för jättemycket :) en sak är att jag ska bli frisk, vill verkligen inte vara sjuk nå mer och nu har jag börjat få slem i halsen och det är inte så roligt men kanske den är på bättringsvägen då :) känner mig lite piggare idag :)

Har inte haft nå feber än så länge men jag ska inte ropa hurra än.
Dagen igår bestod av massa film och serier med tedrickande och sovande :)

Våra småttingar har börjat springa ännu mer och lillan hon gillar det inte men hon kommer lära sig så småningom :)

Idag så lär det bli att göra samma som igår, jag fokuserar helt på att bli frisk just nu för jag SKA jobba ihelgen :)
De andra jag håller tummarna för får tiden utvisa så jag tänker inte berätta något för då kanske det inte händer men håll tummarna med mig och hoppas på det bästa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!