En mindre i hushållet

Igår så for lillebror hem så nu är man en mindre i detta hushåll i nagra månader till :) han kommer tillbaka till sommaren så :P haha
nu måste man bara städa upp efter dessa dagar så att det ser anständigt ut här hemma igen :)
Kattungarna växer som ogräs, nu har nästan alla öppna ögonen helt :) så det dröjer nog inte länge tills de börjar att springa om kring :P haha
Idag så måstee vi gå och köpa ett nytt duschmunstycke med tillbehör :/ metallen som sitter runt slangen har på något konstigt sätt gått sönder och igår när vi duschade så sprack slangen så det kommer att bli en helt ny nu :)
Vi hade ändå tänkt köpa en ny men kanske inte till denna lägenhet för nu om vi flyttar så måste vi lämna kvar den :/ jajja sånt är livet :P haha
Igår så fyllde min minsta lillebror 8 år, tiden går så fort :/ tyckte han nyss var 4 och världens kramigaste ungen men snart så kommer han att bli tonåring och leva livet :P haha tycker lite synd om hans pappa för det lär inte vara lätt :P visseligen så fick han genomlida min och Jimmys tonår men det är ju inte riktigt samma sak för vi var redan på väg in i tonåren när de blev tillsammans :P
jajja nu ska jag gå och ta en ibumetin så jag kanske slipper ha ont i axeln :) sen blir det kanske att baka idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!